Valmista tuli

Levy tuli valmiiksi !! Oli ilo ja kunnia saada masterointi tehtyä Finnvox studiolla Pauli Saastamoisen hellässä huomassa. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen myös siis oman tekemisen osalta ja koko levyn osalta. Fiilis on se että tällä kertaa ei vaan olisi pystynyt kokonaisuutena parempaan ja kaikki on annettu ! Nyt mennään kohti alkusyksyn sinkku julkaisuja ja lokakuun […]

Perhosia Vatsassa

Huikean hienoa kesää kaikille ! Onhan tämä jännittävää ja siistiä kun vihdoin on uudet nettisivut kasassa ja ensi viikon perjantaina 15.7 julkaistaan ensimmäinen Suomen kielinen biisini Perhosia Vatsassa. Ehkäpä jossain välissä aukaistaan vähän kyseisen kipaleen syntytarinaakin johon liittyy kesä, häät, ihastuminen, Italia, rakkaus, ystävät. Hyvää heinäkuuta kaikille sateeseen tai paisteeseen !!!